HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

Hetfon

2008.08.11. 17:43 megyo

Hetfo van, szabadnap.

Tegnap elott ejjel gyerekcsoszkodtem. majd kettoig elvoltak, arra az idore alvas volt betervezve.

De ha a gyerek nem alszik, a csosz sem. Alba ragaszkodott ahhoz, hogy anyja foglalkozzon vele, nem derult ki, mit vart tole pontosan, nem is fog kiderulni, az egeszre nem emlekezik. Jozsi is ott volt, felvaltva csititgattuk, szuloket probaltuk utolerni, de a kocsiban hagytak a telefont (tudniillik bulizni voltak jo messze), es csak egy orakor vettek fol. vegul egy es ketto kozott hol az emeleten, hol a foldszinten aludtam 10-10 perceket, albat idonkent megnyugtatva, mama rogton jon.
a masnap halas volt, nem dolgoztatott agyon, de aludni sem hagyott.

A laptopomat varom. 25en lett megrendelve, 30 megkaptak a penzt, elmeletileg 8-an kezbesitettek, de nincs meg. nincs anitaeknal, nincs a szomszedban... se egy cetli a postaladaban, h itt jartunk. Tobb, mint bosszanto. nagyon sokba kerult. es meg csak nem is lattam... legalabb en hagytam volna el, tolem loptak volna el... mar anitaek egy szomszedjat megkerdeztem, nem kaptak e laptopot az elmult napokban. de nem. meg fogok kerdezni egy masikat is. most a haz elott ulok, latom ha megjonnek.

a kiskacsak tuleltek a tuzet. simogatni nem probaltam, reagalnak a kozeledesre (legyen az egy masik kacsa, ember, vagy traktor) de nem menekulessel. baratsagosak, nem latni kacsakakat a kornyeken (lehet, azokban a kertekben ejtik meg a dolgot, amelyeknek nincsen keritese)(bar a kepen amit feltoltottem a kacsak kerites mogott vannak).

mar egy hete nem kedvez a vendeglatas semely aganak sem, talan a kocsmaknak, rossz idoben ott doglenek az emberek. nekunk se kedvez, munkasoknak, ha esik, be kell pakolni, ha nem, torolgetni kell a vizet, meg kipakolni, majd be, majd ki...

ha ilyen marad az ido, elkezdunk gofrit sutni. a fagyi ugysem lesz kelendo, a gofri meg meleg. ezt se a fonokoktol tudom.

ebben a honapban alig koltottem. a kovetkezoben sem sokat fogok.

ennyi.

tsao.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása