HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott

2008.07.28. 20:34 megyo

Megintcsak egy szabadnap, felfrissules, feltoltodes. Lassan fejlodok a fonokok szerint, erzesem szerint gyorsan, de ha az ido mulasat is figyelembe veszem, valoban lassan.
Egyre jobban tetszik, amit csinalok. Nem lesz soha eletcelom, de van benne kihivas boven. Nem sok kelyhet tudok itt leirva elmagyarazni, hogyankeszul, de a naggyat a pult mogott meg tudom csinalni. Szoval csupan rutinbol dolgozok, es nem tudatosan. Mindegy, jobb vagyok a senkinel, a spülmaschinet tokeletesen kezelem, es ha szar napom is van, csak reggel benazom, szerintem egy atlagos dolgozonal 100x tobb kart okozva (a hutoben raboritani a joghurtos flakont a tiramisu sutire, elfelejtek feltolteni valami fontos dolgot, amire csak a legnagyobb porgesben derul feny), de ha megvan a fonal, jo munkasnak erzem magam. Nem erzem hogy mellesleg munkan kivul ugy bannanak velem, mint egy rossz dolgozoval. Nincsen tapasztalatom ebben az iparban sem, hogy emgtudjam alalpitani, mennyire felelek meg a kovetelmenyeknek.
Also ma vettem magamnak egy nadragot, 20 euroert (ketsegbeesesemben majdnem vettem egy 70 eurosat, de hal istennek megtalaltam ezt a nacit), letekertem Arnisba megint, kifekudtem a strandon, napoztam, (itt is van vagy 25 fok, meg 103%os paratartalom) aztan ebedeltme egy reggelifelet (sonkas kenyer, nem tudtam mit jelent mi az etlapon van, megrendeltem, mondtam a nonek, nem tudom mi az, de kiprobalom, mondta hogy rendben), este lemegyek a partra, es valamelyik etteremben levest fogok vacsorazni (amiota itt vagyok csak masnaposan ettem levest, az is csak egyszer volt). Hianyzik a leves, tegnap este meg is beszeltuk Anitaval, ha egyszer lesz ideje fozzon mar valami huslevesfelet. Beleegyezett. Szoval mst a levesen jar az eszem, meg a laptopomon, ami penteken vagy hetfon erkezik meg.
A napokban megfaztam rendesen, reggel 10 ota a 27-edik zsepimen vagyok tul, es mar csipi az orrom minden. Nehez ehhez a munkahoz megfeleloen otozkodni, nappal megdoglesz a melegtol (a 25foktol, 103%os paratartalommal) ejjel meg megfagysz, nyitva a kavezo ajtaja, a fagyis ablak, a fagyis hutok, hol hideg, hol meleg, szerintem nem gondatlansagbol faztam meg. Gondoljatok bele, Orakon keresztul hajolgatsz egy hutobe ki be, utana elfaradsz, atadod a feladatot valaki masnak, odaallsz a mosogatogephez, ott meg a forro goz er utol, gyorsan gombocolj le egy kelyhet, majd terj vissza a meleghez... Vagy csak mennyel ki a tikkaszto melegbe, hatra, nyissal ki egy minusz 18-20 fokos hutot, kapjal fel 2 lada fagyit, setalj vissza, majd tedd a helyere (tok mindegy hova, a lenyeg h hideg helye van).
Ilyen dolgokkal kell szamolnia egy fagyisnak.
ma megneztem, kozepesen eros szel mellet a szelmalom 1,2 sec alatt tett meg egy teljes kort, nem szamoltam ki milyen sebesseggel foroghat a lapat vege, de szemmel nem lehet folyamatosan kovetni.
Ma moziba megyek, fel hatkor kezdodik a juno cimu film, megnezem nemetul is, magyarul mar lattam, talan segit majd a megertesben. (ugye itt nincsen felirat, szal csak hallasra alapozhat az ember)
Legyetek jok ha tuttok.
csokacsalad.

8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanga 2008.07.28. 21:48:23

Na szal folyt. köv.
Vmit akaram omndnai de elefeljtettem.. Ja megvan! Az orrodat kend be kézkrémmel!(most kicsit papis vagyok tudom..) szal az tök jó rá. én tegnap jöttem meg svájcból, de ezt már tudod:D Sainte Prex-ben laktunk, 2 falunyira schumachertől és alonsotól...:P Kicsit tele volt az egész ország sportkocsikkal. szal a vermes család a végére már cska mondogatta a kocsiban, h "Hanga jobbra nézz, aztán balra!":D Vicces volt. a vermesékkel alapból is vicces lenni, tiszta paródia film élőben. a kívülállók szakadtra röhögik magukat rajtuk:D szal már izmos kocka hasam van.. megmásztam a mont blanc-t!! király volt! ott állni és nézni 3807 méter magasból, uganis sajna a teljes csúcsig nem lehetett felmenni, csak mászva, és nem volt olyan cuccom:( bazi nagy 30 személyes felvonókkal mentünk föl, 1000 m magasban lengedezve, Peti nagy örömére (vermes apuka), aki nagyopn tériszonyos,s ztem még nálad is rosszabb:) a felvonó bazi nagy volt, és úgy lengedezett h az kész, még szerencse h nem szeles időben mentünk. htá ez volt a legizgalmasabb része svájci utazásomnak, vagyis ez franciaoban volt, de egal.:D szal kircsó karcsi volt!
Ja és jó a szobád:D jó esténként a klíma, nem fővök szét, köszi h köclsönadtad:P na most lépek, megyek vizipipálni:D jó éjt és gyógyulj meg!

én:D 2008.07.28. 23:57:43

bazi nagy bazi szép bazi jó kircsó állat
aki szerint parodizálok tegye fel a kezét tegye fel a kezét!
majd ha ahzajövök írok vmi értelmeset

Hanga 2008.07.30. 02:47:07

mostanában nincsenek képek... pl ezek az emberek akikről írsz hogy néznek ki? na hajrá és csinálj képeket! ja és a hajad nem tök hosszú már?

Apa 2008.07.30. 12:10:26

Hanga "papás" bejegyzése elég gáz - rám nézve. Hagyjuk. Nagyon jól esett, hogy hétfőn este hallottam a hangod. Olyan otthonos volt.
Rögtön kedden megszívtam. Először Hedrehelyről elmentem Szolnokra, Majd Onnan fel Budaörsre. Persze a bomba miatt épp a kitelepítés csúcspontján, alig 9 órát töltöttem kocsiban. Ennyi idő alatt Tirolig eljuthattam volna.
Pá!

Hanga 2008.07.31. 00:37:22

Na köszi papi:D

kereszt zsófi 2008.07.31. 11:10:25

Szia, Andris!

Na végre hozzájutottunk a blogodhoz. Mit mondjak, szép kis lemaradásban voltunk, úgyhogy eltartott az olvasgatás egy darabig.
Először is, köszi a képeslapot! :)
Másodszor: szerintünk klassz edzés ez a gyűrődés. Ilyen tapasztalatokat itthon nemigen szerezhetnél, igaz?
Harmadszor: kitartás, mert ahogy látjuk, megéri szenvedni (zsozsó és egyebek okán)
Negyedszer: irigylünk a szépséges környezet miatt!
Ötödször: egyet nem értünk: hogy jön ez az egész a kémiához? tanulmányozod a fagylaltgombócok vegyi összetételét is? Esetleg a turisták környezetkárosító hatásait vizsgálod? Na ez csak vicc, de azért ne feledkezz el róla, hogy nem a pincérkedés az életcélod... Bocsi!

sokszor puszil: Zsófi, Laci meg az ikrek

megyo 2008.08.04. 16:37:30

Hugom (Hanga): a nathanak vege, mar csak az orrom faj. a kezemet kenem kezkremmel, multkor ugy kiszaradt, hogy kisebesedett. azota mar sokkal jobb. Mint mar irtam a Schlei egy fjord, de nem az a klasszikus, meredek esmagas falakkal, ugy kell elkepzelni mint egy folyot, a kornyezete is olyan, mintha neha kiontene. de meg az arapajdagaj sem erzodik itt. ennek ellenere egyegy nehezebb nap utan azt a 30 meter szintkulonbseget megmaszni biciklivel, ami a 2 kilometeres hazauton szobajohet sokszor feler a mont blanc legmagasabb csucsaval maszoruha nelkul.
a szobamra vigyazni, legyen kiporszivozva mire hazamegyek. es a vizipipanyomokat a csocsoasztal egyik labaval eltuntetni. az agyamba meg ne hannyatok.
Papa: a bejegyzesed szukszavusaga ellenere (es annak ellenere is, hogy tudom, milyen utat tettel meg abban a 2 napban) a bomba es kilakoltatas szamomra nem ertelmezheto.
Kereszt Zsofi: en vagyok az egyetlen, aki nem olvassa a blogot a blog hozzaferoi kozul, igy mar azt sem tudom, mikor es mikent emlegettem a kavezozast a kemiaval egyutt. megbizonyosodhat rola mindenki, csak azaltal, hogy mondom, nem ez lesz az eletcelom. a napokban elhataroztam, es fogadja meg mindenki, ha azt szeretnek h szeressek oket, hogy vendeglato egyseget zaras elott egy vagy masfel oraval legkesobb elhagyni!
kitartonak tartom magam, emellett kitartok. ez az egy honap mar semmi, es minden negativum ellenere nem bantam meg hogy kijottem, megtanultam a nemetet hasznalni (nemetul is 5 szavas szokinccsel barmit elmagyarazol), a fagylaltrol sok mindent megtanultam (-16 es -18 fok kozott az igazi, ezt elhiszitek?)
A kepeslapot nagyon szivesen, nincsen meg vege, ha tudok idot szakitani ilyen luxus idotoltesekre, mint ucsoreszes a parton es kepeslapirogatas, azonal irok (nyugi, tudok idot szakitani ilyen luxusidotoltesre).
folyt kov a bejegyzesek kozott.

Hanga 2008.09.06. 15:50:57

Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a németek szartak a fejünkben. kappelnbe is ilyen kockák mint itt?? ja és te északabbra vagy mint én asszem, szal nem fagysz szét??? nálunk a fél társaság megfázott, én királyul beteg lettem. ja és ezek a gyógyításról nem tudnak smemmit. magas lázzal remegve megyek ki a konyhába, és mondom h gáz van. erre megkérdezik, akarok-e menni a pogramokra.. én meg nézek, h akarnék, de nem tok, mert tök szarul vok. na mind1. gyógyszer nuku, nem kaptam semmit, csak szénsavas vizet a fájó torkomra.. túléltem:D dokiho se vittek, és kiröhögtek, mrert h egésznap ágyban voltam. na mind1. kicsit hülyék voltak. de már itthon vagyok. végre. ja és 16on felül lehet sört inni:D na ezt mindenki kihasználta. szal kezdem megszeretni:D ja és pechemre pont akkor voltam beteg, mikor sörgyárba mentek:(:(:( mindenki iott egy csomót tök igyen. annamari hozott nekem egy üveggel azért, de még nem kaptam meg.. na nemsoká hazajössz, a szobádat rendben visszakapod, nem hányt senki benne:D nincs újabb vizipipafolt:D úgyh minden király. további jó németországban dolgozást!! ez egy szép magyar mondat volt..:D
süti beállítások módosítása