HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

cim nelkul

2008.08.04. 17:08 megyo

Ennek a bejegyzesnek nem taltam ertelmet megcimezni.

Mindennapjaim mit sem valtoztak, a hozzaallasom rengeteget. Megszoktam, hogy itt ez a tempo, ha rosszul alszol szar a napod, mikor kell felporogni, mikor leallni (a holtpontot meg mindig sokszor erem el, ez felporgest eredmenyez, persze a nap vegere, igy nehezen alszom el, masnap szar...) Megszoktam azt is, hogy mig lakatoltam, es az orara rapillantva hat orat latva a fejemet fogtam meg mit keresek itt, itt azert fogom a fejem, hogy meg 5 ora...

Megszoktam azt is, hogy a soradagom napi szintu szamolasat erdemes heti vagy kethetiszintuve tenni, tulsagosan jol alszik tole az ember.

Tovabba megszoktam az idojarasrol valo hosszas beszelgeteseket, rengeteg mulik tole. 2 nappal ezelott 25-40 euroval csusztunk le a tavaji rekordbevetel megdontesereol, egy rekordot igy is beallitottunk, a teraszrekordot. ha jol sejtem magasan, ha aznap az ablakrekord (a fagyishutos) 500 euroval voolt alacsonyabb. abban a napban az volt a szep, hogy 10 kornyeken elkezdett szakadni az eso (nem tudom pontosan, mikor), ha nem esik, 11ig kiszolgalunk, es utana kezdhetunk csak zarni - volt aki mar a telefonja vilagitasat hasznalta az etlep olvasasahoz. igy egy kemeny nap hatarozottan et veget.

mas. hanga reklamalt kepek utan, es valoban regen tettem fel kepeket, nem is fotoztam sokat. de jozsef fotozott. hat akkor nem is szaporitom a szot (habar fogom), nesztek nektek kepek...

Voltunk Südelbrauban (nem biztos h igy irjak) es erre ultem fel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Halaelmeny. zuhanas, retteges. a vegere mar untam.

 

 

 

 

 

 

 

Es a sokat emlegetett kiskacsak a sarkon, most eppen egy kertben, de van hogy meg biciklivel is fekeznem kell miattuk. szombaton a sarki reggelizoben (nem egeszen a sarkon, ez fontos) reggelizgetek, az ajtoval szembenm, az nyitva, a levego miatt... ha nem csukom be bejon vagy 10 kiskacsa annyukkal apjukkal.

Es egy feledhetetlen elmeny, amirol majd kesobb feltoltok kepet.
Szombat este nagy buli volt kappelnben. Olyasmi szervezesu, mint a t-mobile koncertek, csak persze joval kisebb, egy hatalmas szinpad (joval kisebb), rajta 6-8 zenesz, enekes, kivetito, sor meg koktel (betetdijas muanyag poharakkal). Ezek a zeneszek meoltozve mindig masnak (abba, michael jackson, etc) egy-egy hiresebb szamot eljatszva tobb oras bulit adtak (mi mar csak a vegere ertunk oda, 11kor zartunk). De nem ez volt az elmeny.

Az elmeny, hogy hazaerve es az agyban ucsorogve jozsival, felvaltva szamitogepezve durranasokat hallunk. Epp megbeszeltuk, hogy a nemetek ismerik a jo zeneket, csak nem hallgatjak, amikor azt is megallapitottuk, h nem is tudjak abbahagyni a bulit, most meg petardaznak.

a fraszt.

az a gyonyoru szalmahaz egett le a sarkon, amelyik mellett a steh cafe (ahol reggeliztem), all, amelyikkel szemben a kiskacsak a kacsausztatoban elnek, percek alatt, amelyrol en magam nem keszitettem korabban fotot 8de az is lehet, hogy megis) viszont kappelnben a szivem egyik csucske. hatalmas tuz, 3 tuzolto, az egesz utca kint, 50 meterrol melegunk volt (otthon mosakodhattam is, mindenhol kormos voltam, 50 meterrol!). Gyonyoru is meg borzalmas is volt. A haz majdhogynem kilogott az utcara, regi es romos volt, a telek eladhatatlan, egy floridai noe, meg orulhetett is hogy leegett, igy mar nem muemlek.  Gyujtogatasra gyanakodnak. szerintem is az volt, ez a rekord napon volt, ha emlekeztem meg akkor egy hatalmas zuhejjal ert veget.

Mara ennyi, hianyzik mindenki, egytol vegtelenig, mar nincs sok hatra.

csokozon.

8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanga 2008.08.04. 21:06:03

A kacsákkal mi lett????? Elmenekültek? vagy nem ovtlak olyan közel?? és ahol kajáltál az is leégett???

Panni 2008.08.04. 22:36:34

igen, igen a kacsákkal mégis mi lett? remlem hősiesen megmentetted őket atomboló tűz fogságából

ruszkai 2008.08.04. 23:38:46

joestét joestét! irtam wiwen vagy egy hete, de még mindig nem jött válasz. értem én h el vagy foglalva....na de mégis..naaaaa!!

Klucksize 2008.08.05. 10:59:14

Mindig is akartam egy házi kacsát... Most voltunk evezni a Mososni-Dunán, de az ottaniak nem voltak nyitottak a közeledésemre:( Ott kint valszeg több szerencsével járnék:)

bár munkanélküli 2008.08.05. 19:36:23

áve, áve

Mióta beléptem, sorban dölnek ki mellőlem a kollégák, pedig Quimby koncerten még nem is voltunk:) Szóval lassan én leszek az egyetlen túlélője és egyben megmentője a szervezetnek. Beépültem ide is:)
A helyzet változatlan, a görbe csak nem akar felfelé ívelni, viszont jó hír, hogy ha lassan is de telnek a napok...
Vállalat szociológiai szempontból nagyon izgalmas a képlet, de még izgalmasabb annak megválaszolása, hogy hol van az a titkos sör raktár, amelyet véleményem szerint folymatosan dézsmálnak a szervezet bizonyos életkorú dolgozói. Ennyi sörhasú pasit (has alatt összepöndörödött övvel) ugyanis életemben nem láttam, és csak arra tudok gondolni minden ingertől és izgalomtól mentes szürke hétköznapjaimban, hogy ez valami olyan titok, amit meg kell fejtsek, mert az itteni átlagjövedelemből biztosan nem tudják finanszírozni. És ezzel az első blokk témája a búcsú bulimra meg is oldódott:)
Más:
Kezd a szobád olyan formát ölteni, mint amikor még te laktad. Hanga nagyon hitelesen viszi tovább az általad bevett szokásokat, csak a fehérneműi kicsit kisebbek. Ezért aztán sokszor hiszem azt, hogy itthon vagy, bár a folyamatos letöltögetések miatt nem kell bosszankodnunk. Macskáink száma 4-re apadt, és ha minden igaz, akkor csak a két nagy marad meg. Így a végére még kevesen is vannak, hirtelen megugrott a kereslet. Mivel Mackó házába szült a másik anya, ezért Mackó jelenleg is hajléktalan.
Megint más:
Ómi behozta az összes renstanicáját. Múltkor nem kevesebb mint négy ketyerét tett le elém, hogy akkor ezeket több évre visszamenőleg kijavította. Volt, amire nem is emlékeztem. Úgy tűnik a héten Tigrisben örző-védő szerepbe fogom az Ómi által elüldözött kéretlen látogatókat a nyomaték kedvéért távol tartani. Bélus szeretne már egyet nyaralni, de egyedül nem meri hagyni, így most rám esett a választás. Kicsit én is visszabújok gyerek státuszba:)
Mára ennyit, rettenetes mennyiségű angol szót kell elsajátítsak.
A csikkekkel, német lányokkal és koktélokkal óvatosan.
Puszi
nele

Apa 2008.08.06. 18:51:49

Családi nyaralás. Helyett: Panni megy Ábrahámhegyre Matyáékkal, Mami főként a munkahelyén lesz, Hanga inkább elmegy Légár biciklizni... Én meg Akaliban töltöm "egyedül" azt az egy hetet, amit eltölthetek. Fenék, tejfel, élet, habostorta, tiszta amerika. Csóközön. Vicc.
Eléggé félresikerült ez a nyár. Még az is lehet, hogy hamarabb hazajövök, most az én hangulatom tört le egy kicsit. Tsóri eléggé kivan. Nincs jól, hiányzik neki sok minden és sok mindenki - te is. Vigyázz magadra!

Apa 2008.08.08. 10:25:37

Szia Andris! Holnap elindulunk nyaralni. Nem leszek internet közelben. Gondolok rád és szorítok neked!
Papa

kereszt zsófi 2008.08.17. 15:34:02

Szia, Anris!

Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a nyár, úgy látszik, mindenkinek betesz egy kicsit. A vendéglátósok meg külön idegesek, ha rossz az idő, nem jön a vendég. Kit bántsanak, ha nem a legkisebbet? Úgyhogy a világért se vedd a lelkedre. Persze ez az egész a házigazdákkal nem egészen világos, hogy miért ülnek a cuccaidon! Ott lehetnél kicsit határozottabb. Az üzletben viszont nem ajánlom, mert az a három hét (annyi va hátra?) még nagyon sok tud lenni, ha fogat összeszorítva kell a vendégre mosolyogni! Apropos: MOSOLYOGNI! Ez kell. Ha fancsali képet vágsz, annál jobban rád szállnak, mert aki dühös, élvezi, amikor a másikon látszik, hogy fáj neki.
Ennyi okoskodás elég is mára. Vigasztaljon a tudat, hogy mi kétszer voltunk a gyerekekkel a Balcsin nyaralni, és kétszer 5 napig szakadt az eső -- se fürdés, se kirándulás, se jókedv. Csak alvás, de az sok. Azóta meg rabiga -- de legalább nem több ezer kilométerre az édes otthontól... Tudom ám, hogy Neked is ez a bajod. A honvágy, igaz? Kitartás!
Nagyiék irtóra örültek a levelednek.
Sokszor puszilunk: Zsófi, Laci meg a gyerekek
süti beállítások módosítása