HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

A bejegyzes augusztus 13-an irodott

2008.08.15. 00:18 megyo

udv mindenki.
Ma megvilagosultam. volt egy kisebb inceidensem reggel a fonokkel, amellyel kapcsolatban sokat gondolkodtam, beszelgettem is rola jozseffel. Pakolaszunk reggel, a barna kord nadragomba voltam, amelyen oldalt van egy luk. Tehat pakolaszunk, bejon a fonok, es megkerdezi, mijen vagyok matematikabol. Azthittem, matekosat fog kerdezni. kerdezett is, de nem ez volt a lenyeg. meg az sem volt lenyeg, h elzavart egy masik nadragert. mivel tiszta/szaraz nadragom nem volt otthon (most mar magamnak mosom egy ideje) de mindenkeppen ep nadragban kellett megjelennem, bementem egy ruhaboltba, felprobaltam 5 nacit, amelyik passzolt megvettem. A lenyeg az volt, h szar munkas vagyok, mar az elso heten tudtak, nem en vagyok a megfelelo, stb. de nincs mit tenni, nem tudnak helyettem mast szerezni, nem tudok/akarok hazamenni (errol kesobb) ido elott. Arrol szolt, hogy oruljek, ha az osszetort kelyhek arat nem fizettetik ki velem. nehany szoval: ha 1000 kilometerrel kozelebb laknek, hazakuldtek volna mar reg a ge*ibe. finoman fogalmazva. Lett volna mondani valom, megint elhataroztam, hogy beszelek veluk. de nincs ertelme, szerintem nem hasznalnak ki engem rendesen (rendelest vetetnek fel velem, meg h vigyem ki a kelyheket, egyik nap egy asztalnal ketszer fordultam kanalert ami leesett). ahelyett, hogy hagynanak mosogatni, kelyheket kesziteni, kavet fozni. szerintem ablakozni is tudok (fagyit gombocolni, nem a technikaval van a baj nalam) de azt nem engedik. tul sok mulik azon. tudom mit tudok elvegezni, jozsef is tudja, sao is tudja, de ha anitaval vagy leginkabb paoloval kell egyutt dolgoznom, o nem tudja, ha o dolgozik, vele nem lehet beszelni. a legjobb ha nem a pult mogott vagy. semmi sem jo neki. ezert kellett ma nadragot venni. normalis esetben  mindegy, mi van rajtam, a pult mogott vagyok. a masi, ami miatt nem beszelek veluk errol, h nincs sok hatra, aztan csokolom. se lat se hall.
egnem is rengeteg minden zavar. peldaul hol vannak a nadragaim. mert nem nalam. hol vannak a zokniaim? nem nalam. miert jarok minden szabadnapon zoknit venni, meg polot, alsot, a multkor nadragot is? mert nincs nalam nadragom. naluk van, mindig szarad, csak magas a paratartalom, esett az eso, etcetc... koszonom.
miert irtam h nem akarok hazamenni? ennek ket nagyon egyszeru oka van. az egyik, mert amugyis mindjart megyek, a masik, merthogy van hir a laptopomrol, visszavitte a gls a notebooksbilligernek, mert nem talat senkit anitaeknal, es nem is lakom ott. irt anita e-mailt, h akkor kuldjek a post strasse 7-re, a kavezoba, ott leszek mindenkeppen.
ha a laptopot nem is, de a munkat, a nyarat, a suli kezdest  mind bebuktam. csak emgfontoltan gyerekek.
ma mellesleg rekord kevesen voltak a kavezoban. valoszinu ezt erezte elore paolo, ez hozta ki belole az allatot.
na mindegy, meg egy kis izelito a munka vilagabol, ugy altalaban. a vendeglatas semely formaja nem az en bulim.
ergo innentol kezdve hallgatas, csendben dolgozas, nadragkidobas, hasonlok varnak.
szerintem masrol nem meselek, az legyen egy masik bejegzes. csoka.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása