HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

A munka igazi zamata

2008.06.22. 23:25 megyo

Nos ma is sokat tanultam.

Tudjatok, vannak azok az ipari mosogatogepek, amelyek 1 perc alatt elmosnak mindent. 1 perc mig bepakolsz, egy perc (vagy 2) mig kipakolsz. 10tol 16ig nagyon sokszor csinalod ezt meg, ha nem tartasz szunetet. Nekem nem szabadott.

Tehat nyugodtan kerdezzetek errol a pici, de annal farasztobb herkentyurol. szerintem mindent tudok rola.

Ha egy kavezoban (es szerintem etteremben is) ha sok a vendeg, es csak a mosogato toltesehez es uritesehez ertesz, elegge szar a helyzeted. Ma eszembejutott (eloszor amiota itt vagyok) hogy lehet kene egy heten belul keritenem magam helyett valakit, es lelepnem. Aztan eszembejutott, mi lesz a laptopommal. mert ugye az lesz az ellso dolog amit venni akarok (persze zokni, also es ing utan). Sot, az is meggyozott, hogy ez a 6 ora nem is olyan sok, hiszen bar vegig ugyanazt csinalod, nem allhatsz meg sem inni, sem pisilni, se semmi, egyszer vege lesz ennek is, es amikor lattam, hogy vege, megallapitottam, veszek otthonra az unalmas orakra egy ilyen spulmaschinet, reggel megeszek 40 adag fagyit, majd egesznap ki-be pakolgatok.

Persze beleszokik az ember. Imadkozom, h ne kezdodjon el az igazi szezon, sokkal tobb ember, tobb rendeles, tobb mosogatnivalo. Nem vagyok meg eleg gyors. egy hetet kerek meg az idojarastol.

tegnap irtam ugye, hogy jozsi mondta, vagy megszeretem a vendeglatoipart, vagy egy eletre megutalom. Nagyon borotvaelen tancolt ma a lelkiallapotom. de igy este 11:19kor meg tetszik.

Bocsanat, valoszinuleg nem fogom tudni befejezni a bejegyzest, elfogy a penzem, es osszecsapott lesz (csakugy mint a tobbi).

Most annyi emberrel beseltem, annyi minden tortent velem, amit mar egyszer elmondtam, hogy nem jutnak eszembe a dolgok....

Nehany erdekesseg a vegere. Az utca vegen, ahol lakom, van egy pici tavacska. ugynevezett kacsausztato, es tenyleg, akcsak uszkalnak rajta, ha nem, akkor az ut szelen. Es van az utcanak egy feher libaja is. ejjel nappal fel es ala maszkal. Aranyos nagyon. Barhova bemehetne, hiszen nioncsenek keritesek, de o kijon a telkerol, eszik egy kis fuvet, iszik egy kis pocsojat, setalgat, majd megfordul, hazamegy, es eltunik a bokrok kozott.

Kutya is van, ez azert erdekes, mert nagyon keves. Otthon a szomszedban vne gy farkaskutya, aki vagy azert vonyit,  mert ott a hold, vagy azert, mert nincs ott. itt nincsen kutya. avagy nem tudnak vonyitani, sem ugatni. Orulok egy picit ennek.

Holnap a szabadnapom szabad orajaban befejezem, egy perc 30 van hatra.

 

Joejszakat! (ezt mondja Paolo jo reggelt, etvagyat, napot helyett, ezt tudja kimondani vagy ezt tudja egyaltalan)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása