HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

Bevezeto

2008.06.21. 22:07 megyo

Igen, ezt az elejen lefelejtettem. Cserebe ma 2 kulon bejegyzesem lesz.

Ugy gondoltam, a blog a legegyszerubb es legidosporolosabb megoldas a kapcsolattartasra. Tudok egyszerre mindenkinek irni, mindenki tud nekem valaszolni, kerdezni, es azokra is tudok a kommentek menu alatt valaszolni.

Na ilyen sajnos nem nagyon lesz. Eloszezon vegen es a szezon elejen tartunk, es alig van idom pisilni. nem is kell messzire mennem. Tehat azt most megsugom, egy honapig, amig nem lesz laptopom (emrt elso fizubolt azt veszek ugye) addig nem toltok fol kepeket a hidat azert potlom meg.

24376 Kappeln, Poststrasse 7. a kavezo cime, a sajatomat nem tudom - illetve 73 a hazszam, csak az utcat nem tudom. Kideritem, es lehet majd kepeslapokat irni nekem, en is fogok nemelyeteknek. (Ez ly-os?) heti hat napok dolgozok, egy szabad, akkor lehet penzt kerni, es levonjak majd a havidbol. Nem fogok sokat kerni, 20-30Eurora gondoltam. ha kell majd valami, kerek tobbet, de csak ugy nem fogok. Vasarnap amugy 9 helyett csak 10-re kell menni. Es este 11 helyett eddig 3-bol 3x 9-9:30 zartunk.

Szeretettel gondolok mindannyiotokra, ezert is van ez a blog. Igyekszem folyamatosan a szinvonalat fenntartani.

olvasd a kovetkezo (e folott levo) bejegyzest is, bitte.

 

Moin!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása