HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

kisgyerekek

2008.07.20. 20:21 megyo

Giacomo. 7 eves, nagyon okos fiu. Szoktunk beszelgetni, kartyazgatni. Egyszer ragyujtottam elotte, es ezt is megbeszeltuk. O ugy tudja, hogy aki dohanyzik, hamarabb meghal. Abba mar nem akartam belemenni, hogy a sex meg hosszabbitja az eletet... Van az alkoholrol is fogalma. Az az az ital, amelyet a felnottek isznak, de rossz dolog, ha sokat iszik az ember belole, baj lesz. Beszelgettunk a mertekrol, mibol mennyit, stb.

Nos ezt talan csak o jegyezte meg. nem vagyok benne biztos. Tegnap ejjel Jozsival ulunk otthon, es 11kor elhatarozzuk, elmegyunk a Dodob, Kappeln egyetlen szorakozohelyere.
Tequilazgattunk, sorozgettunk, de semmi mas. Termeszetesen nagyon sokkal tobbet mint kellett volna. Nemtudom, kinek tunik fel, de ma elmeletileg nem is vagyok szabadnapos.

Hat kinos. Szerintem az volt a baj, h meleg volt az ital. Itt kappelnben, es szerintem az egesz eszak-nemet regioban nem hutik a piat.

Ugyhogy ma egesz nap aludtam, hatkor lejottem vacsizni, utkozben vettem nehany alsot, mert megint elfogyott, (ha egyszer visszakapom az osszes ruham fel sem fogom ismerni melyik az enyem, mert a legtobbje csak egyszer volt rajtam), es most Nikonal ulok, es lopom a netet.

Ezenkivul tovabbra sem tortent semmi.

Megtudtam, hogy jrhattam volna rosszabbul is nemetorszagi kavezozas teren, Sao tavaly, vagy elotte, nem emlekszem, asszem hamburgban dolgozott egy hatvan asztalos orias kavezoban. Ott nem lehetett aztmondani, tschuss, pipikelni megyek, napi 3 piheno, fel ora, es reggeltol estig nezed a monitort, vagy csak mosogatsz, vagy csak kavet fozol, vagy csak fagyizol, vagy csak sutizel.

Szoval jo dolgom van, na, jol erzem magam, csak a fejem ne fajna...

tsok.

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

még 1 szabadnapos · http://megyo-in-kappeln.blog.hu/2008/07/07/kedves_hiveim#comments 2008.07.21. 09:54:44

Áve, áve
Az utolsó szabadnapomat élvezem, amit beárnyékol az a tény, hogy az utolsó. Holnap nyolctól visszaülök a mókuskerékbe, hogy nekem is fájjom valamim szolodaritásképen.
A tegnapi napon Hanga is emigrált Svájcba a Vermes családdal együtt. Kong a ház az ürességtől. Pannikát csak suhanó árnyékként látjuk, viszont Ómi tiszteletét tette a tegnapi napon nálunk. Papa Gyuriéknál kertészkedett egy kicsit, és az Óminak is ő főzte az ebédet, azt a látszatot keltve, mintha ez mindig így lenne nálunk:) Mindenesetre finom volt a kaja, a Gyuriék kertje is nagyon szép lett, és hogy kárpótoljon ezért a csalóka képért, elmentünk tegnap este moziba. Megnéztük a MAmma mia-t, amin igen jól szórakoztunk, és persze hogy kiöntöttem a pattogatott kukoricát.
A telefonszámlád 5 számjegyű és kettessel kezdődik......... Lécci....
Puszi
Mama

Apa 2008.07.21. 13:17:52

Én meg újabb csomó rokonnak szétküldtem a blog linkjét, hátha...
Zsófi (Medgyesy) bénázik a regisztrációval. Nagyiék készülnek levelet írni. Andris (légár) szétesőben, de mindenki megígérte, hogy most már aztán tényleg ránéznek az elveszett kisfiúnkra.
Ha hiszed, ha nem, minden nap gondolunk rád, és pozitív energiákat küldözgetünk... Talán érzed!
Csók.

Panni 2008.07.22. 00:39:01

nah végre valami jó hír. kint miylen olcsó a tequila? mer akkor hazafele bevásárolhatnál...
felszedtem újabb hat tonna pasit Zsófi nem is győzi számlálni őket. én sem:P
kérd el a fagyirecepteket!

a dolgozó népet szolgálom · http://megyo-in-kappeln.blog.hu/2008/07/07/kedves_hiveim#comments 2008.07.22. 18:48:39

Áve, áve,

Csak megerősíteni tudom azt a népi megfigyelést, hogy mindenhol jó, de legjobb otthon. Ma megkezdtem 3 hónap kihagyás után az új jogvISZONYOM. Máris azonnali hatályú próbaidő alatti felmondásra okot adó körülményt produkáltam azzal, hogy legkevesebb 15-ször elbóbiskoltam egy kb 15 cm vastagságú iratköteg felett az első munkanapomon. Hogy miattam voltak annyira csendben a szobában, vagy azért bóbiskoltam, mert csend volt nem tudom, de megváltásnak tünt a délután 4 óra, amikor felállhattam és eljöttem. Remélem a holnapi napom izgalmasabb lesz. Arra emlékszem még merre van a kantin, de jó esetben az irodát is megtalálom. Innen nézve a fagylalt és kávé készítésnél nincsen izgalmasabb és változatosabb munkakör a világon. Ezen optimizmussal veselkedjél neki a következő dolgos napjaidnak.

Csók
Anyu

Hanga 2008.07.28. 21:36:07

Csőőőőőőőőőőőőő!
Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, lehet h beállok én is a kiszolgálósok közé, csak nem fagyit, hanem hamburgert osztogatok majd. De ez még nem biztos.
Na olvasom tovább a dolgokat, és még máshova is írok.
páááááááááá
süti beállítások módosítása