HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

Aki olvassa, annak irom...

2008.07.24. 23:28 megyo

hogy az oldal nyilt hozzaferesu, nyiltan, barki, barmilyen neven irhat, regisztracio nelkul. Ilyenekrol csicseregtek a madarak.

A Tequila tenyleg olcsa, de meleg. Es szerinte csak masfel cent, es egy fel cent limesirup vagy mi.

Nah ugy erzem, dolgozoja vagyok a kavezonak, megtalalom a helyem, egyre kevesebbet hibazok (persze van amit ram kennek, es az en szamlamra rohato) es egyre tobbet tudok. Mar csak a hulyeseget nem ertem (3 lany kerdezte tegnap hogy lehet e 2 gomboc fagyit 3 papirpoharba vagy mi, ezt nem ertettem) es rajottem, h nem sokat fejlodok nemetul, csak szilardul az a kavezoi es majomnyelvi tudas, aminek fejlodnie kell. Pl Sao. majd minden nap vele dolgozok, a fonok az rohangal, Anitanak gyerekei vannak (magyarul csak par orakat dolgozik naponta) esa vendegeken kivul sao az egyetlen, aki anyanyelvi szinten erti a nemetet. de csak erti. Szokincse 0. Nyelvtan se sok, eleinte sokat tanultam tole, ma mar en tanitom dolgokra. Es ez bant, nem kerhetem meg, hogy javitson ki, mert maga se tujda. Ugy tanult meg nemetul mint a csecsemo beszelni, amit hallott visszamondta. a mai napig. Es nagyon fura, sok szot nem is betuz helyesen, nem azert, mert nem tudja az sch-t, hanem mert ahol a szot megtanulta, ott g-t hasznaltak, itt viszont k-t, es amikor mond egy szot, nem ertem, nem tudja elmaghyarazni, mert a magyarazatot sem ertem. Viszont ennyivel elorebb is van. tud magyarazni.

Megkaptam az elso fizum, elegge sok 5-euros van benne, hetfoig, akkor ki kell fizetnem azt a laptopot, amit megrendeltem 10 perce. ergo utana penteken mar en is boldog laptop tulajdonos leszek.

Csok a csalad, tenyleg nem tortenik velem semmi. mindenki irjon.

ciao more.

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papa 2008.07.27. 14:40:36

Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi leszek mennyire lesz bőbeszédű... Szerintem neked többet fog mesélni, mint nekünk - bár egy nő (mégha kicsi is) mégiscsak nő, tehát kiszámíthatatlan.
Örülök, hogy a ritmust felvetted, most már csak tisztázni kell a célt. Megmutatom, hogy meg tudom csinálni... Laptop után? Német nyelv = slágfertig = schlagfertig? A nyelvtan egyébként nem olyan rettentő fontos, sokkal inkább a szókincs cizelláltsága! Persze a nyelvvizsgán kérik majd a nyelvtant is... Fene tudja.
Na, csók
süti beállítások módosítása