HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

Es az elso szabadnapom

2008.06.23. 20:07 megyo

Szerintem nincsen munkamanias ember, csak olyan, aki unatkozik a szabadnapjain. en baromira unatkoztam egesz nap. 10kor keltem, xar ido volt, fujt a szel, elegge erosen, es a szitalo esot rapreselte mindenemre. Igy csak megfazni lehet, elazni nem.

Elindultam a kavezo fele, volt 35 Eurom kb. Utkozben megreggeliztem(2euro), vettem tollat, dvd-ket (6euro zusammen), vetem 5 par zoknit 8 euroert - szuksegem volt mindenre. tollam nem volt, a kavezoban is csak 2van, persze, hogy nem lehet elhozni egyet. Most van kek, piros fekete. Meg zold. A zoknik labszarkozepig ernek, amikor volt nagybevasarlasom indulasom elotti napokban fillerekert vettem titokzoknikat, sok part, fillerekert volt terd fole ero zokni, de a ketto kozott csak rozsaszin, lila garfieldos, meg egyaltalan, nem volt hordhato. Volt hat 4 par normal zoknim, tegnap es ma is titokzoknival indultam hol munkaba, hol vasarolni. De biciklis eletmodomhoz ilyen idoben nem klappol a sokszor megnevezett zoknim.

Betertem a kavezoba, megittam a presszomat, majd kaptam egy smst a fonokasszonytol, hogy ha felebredtem (11kor) ugorjak at. Mostmar tudom, kevesebbet unatkozom szabadnapjaimon, ha tobbet alszom. logikus, es szeretek is aludni.
Na fogtam a nyulcipot, elcsoszogtam hozza (2 km) es elhoztunk tole egy szekrenyt az uj tvnknek. mostmar tudom hol tartani azokat a kartyajatekokat, amiket senki nem ismer, es soha nem fogom tudni nekik megtanitani, ergo kuldhetem is haza. Nem fogom, de biztosan nem is fogom tudni hasznalni. 2fele van nalam: tarokk es Bang!. tarokk eselytelen, hogy 4 emert megtanitsak ra, bangre tobb eselyem van, Sao, Anita es Paolo is beszel olaszul, ez egy olyasz jatek, nem kell sokat magyarazni, elolvassak. Jozsinak mar csak elmeselem.

miutan meglett a szekreny (12) indult el napom unalmasabb fele. Lementem a partra, pontban delre ertem oda, es minden ora haromnegyedkor nyilik meg csukodik. Nem volt turelmem haromnegyed orat ott csucsulni, elindultam a varoson kifele, mondom keresek egy szupermarketet, ahol vehetek sort. Utkozben osszefutottam egy italnagykerrel, nem is kellett tobb, beszedultem, es bevasaroltam. 7 fele sor, az egyikbol kapasbol ketto - na az nem izlett. megvettem a soroket, majd megneztem a jozsinak, hogy abban az italnagykerben, ami nem 4 kilometerre, hanem 100 meterre van a kavezotol, van e olyan bor, amelyik nagyon izlik neki. nem volt. Majd feltoltok kepet a sorokrol, csakhat hiaba ul az ember a memkartyaolvasos gep elott, ha az nem mukodik.

Televagyok sorrel, vettem csatosuvegeset is, nagyon tetszik, majd egyszer azt is megkostolom, visszamentem a partra. Megcsinaltam a kepeket a hidrol, megegyszer, dehat hiaba, ha nem tom feltolteni. erre meg visszaterek.

Ettem ebedre currywurstot (curry szoszos kolbi) mit pommes, und cocacola, 4,40 zusammen, laktato, franko. Ettem egy fagyit a kavezoban. Hazamentem, kinyitottam z egyik soromet, ugye, elkezdtem irni egy vazlatot, hogy mi tortent velem ma, megsugom, nem hasznaltam ezen sorok irasakor. Es egyszercsak rosszul lettem. az a rosszullet, amikor nem tudod, hogy fosni fogsz e vagy hanyni, avagy lazas lennel, de mindenkeppen radfer egy alvas. egy orara ledoltem. Zsofi dragam smse ebresztett, szamitogepkozelben van. Bringarapattantam, itt vagyok, es mikozben beszelgettunk (papa, ezt akkor elsosorban neked) betettem az elso bejegyzesembe a regi hidas fotokat, formazva, meg minden!

Ennyivel is elorebb vagyok. Tegnap este olyan faradt voltam, hogy nem birtam egy rendes bejegyzest irni. Eloszor azthittem azert, mert mar mindenkinek elmeseltem, aztan rajottem, mikor mentem haza, mert faradt voltam. Utkozben azthittem rosz uton megyek, pedig jon mentem, es amikor tevedesemben rahajtottam a rosszra, meg voltam lepodve. Otthon meg a szomszed kertjebe hajtottam be, ha valaki latja mit csinalok nagyot rohog. a szomszednak nagyon hasonlo haza van, mint a mienk, csak sarga es nem feher, de ez sotetben teljesen mindegy. a kocsibehajtonal a kavics hianyzott, az tunt fel. Mindegy, hazaertem vegul.

Sajnalattal kell kozolnom kedves olvasoim, hogy a kovetkezo heten nem fogok sokat irni. Ad egy keves a penzem, ad ketto erzesem szerint sok ujdonsag nem fog velem tortenni. persze ha tortenik is valami, nem feltetlen ujdonsag, mondjuk egy vicces dolog, leirom.

Aert ne torjetek ossze teljesen. majd ha meglesz a laptopom! az lesz am a nagy elet!

Na jo etvagyat, megyek kajolni!

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apa 2008.06.25. 17:03:22

Kicsit bágyadt a "hangod" ... azért remélem hamar kilábalsz ebből a rossz közérzetből! Köszönöm a képet :)
süti beállítások módosítása