HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

Kedves Hiveim,

2008.07.07. 20:20 megyo

a harmadik szabadnapomrol jelentkezem. Ugyan nem ugy sikerult a napom, mint terveztem, de a depresszionak vege.
Foladtam ma 4 kepeslapot, egyet haza, egyet nagyszuleimnek, egyet keresztanyamnak, egyet pedig zsofikamnak. Kulon-kulon olvasva oket mas es mas lelkiallapotrol bizonyosodhat meg az ember, de csak ha mind a negy kepeslap egy asztalra kerul, jon elo a dzsin, erkezik meg a vilagvege, es derul ki minden a ma napomrol, az eletemrol, ahogy most latom, es a lelkiallapotomrol (jelenlegi).
A napom kepe meg a kovetkezo: felkelek fel 11kor, azert akkor, es nem delutan negykor, mert az Orszagos TakarekPenztar 2 smsben is tajekoztatott, hogy egyenlegem minusz 5 euro (forintban 250es arfolyammal szamitva -1250). de kipihent voltam, nem ebredtem fel ejjel, csak amikor Jozsi munkaba indult. Nade elhuzom a fuggonyt, sut a nap. Nade kilepek az ajton, meleg van. Nade visszamegyek a furdorucimert meg a turcsimert, felpattanok a bringara, megreggelizek. Nade reggeli vegere beborul, lehul, szemerkel. Egybol meg is uzsonnaztam, ez volt delben, haromnegyed egykor ebed... Teltek multak az orak, vettem ket alsot magamnak, a zippomba benzint, neztem nadragot is. Azt lehet megkerek valakit odahaza, vegyen egyet nekem, es kuldje ki. Ami itt a takko fashionben jo volt mind a derekamra, mind a labszaraimra, az vagy bevag a farpofaim koze (pedig nincs is dagadt nemet hatsom) vagy a tuloldalt talalhato gombolyded szerveim koze. Azzal meg varok. Amugyis, 30 eurotol indulnak itt a nacik. (nem nàci, nadrag)

Aztan hazamentem, kitakaritottam, miert mindenkinek minden harmadik szabadnapjan ki kell takaritania a lakast, rendetraktam a holmijaim kozott, egy par polomat folakasztottam fogasra (azokra a fogasokra, amelyeket az alsokhoz kaptam, tehat gallernal fogjak a rufakat) kicsit kipucoltam az egyetlen nalam levo hosszugatyam, ma rovidben vagyok (fazok is), irtam egy vazlatot a mai blogbejegyzesemhez (meg a felenel sem tartok, maris 4x annyit irtam), megeheztem.

Allitolag van valahol mcdonalds. Jozsi szokott ott kajalni. elindultam abba az iranyba, amerre o szokott, es amerre esszeru macdonaldset telepiteni, de nem talaltam. Kelloen megeheztem, visszatertem jennys eis-ba, ahol az egyik kedvenc "munkanelkuim", Niko, az olasz szarmazasu ferfi (nem Niki) dolgozik, mint Vezetomenedzser vagy mi, de ezt mar irtam. Akkor eppen fagyit gombocolt, meg joetvagyat kivant nekem. A pincer meg szerintem hollywoodi szinesz, csak szeret pincerkedni.

Most ide kiterek egy picit. Van egy csomo ember, akire azthiszem, otthon mar talalkoztam veluk. nem ismerjuk egymast, de lattam mar oket. Persze meg csak kappelne talalkoztunk.

Tenyleg csak egy picit tertem ki.

A heten vagy a jovo het elejen megerkezik Jozsi Laptopja, onnantol kezdve nem kell netkavezora koltenem. meg 2 szabadnap, es nekem is lesz egy. Egy ASUS masina, 680 euroert. kerem, senki se kovezzen meg ezert, hogy ennyit koltok laptopra. Egy honap mulva telefont is akarok venni. Meg nem tudom mijet.

Es onnantol kezdve Minden olyan lesz, mint eddig.
Mama irta iwiwen, hogy nekem nem kell nelkuloznom. Nos igen, keresek annyit, hogy az szabadnapjaimon kielegitse titkos es onzo vagyaimat, habar ilyen celokra igazan nem koltok sokat, tehat semmire sem koltok sokat, de nincs is idom ra. es ennek orulok is. Majd abban a 2 hetben, amit meg gratisban nemetorszagban toltok (mert nem akarok vegig Kappelnbe maradni, szeretnek par napot Hamburgban is eltolteni).

Ami ebben a napban mas volt, mint a tobbiben, az a zene. elovettem a headsetemet, es megallas nelkul a kedvenc zeneimet hallgattam. itt mindenhol ugyanaz a radio szol, mint rajottem, azert, mert nincsen rajta reklam, hirek is csak 5szor egy nap, amugy csak zene, viszont az is mindig ugyanaz. A telefonomon meg van annyi zene, hogy egy teljes napra eleg legyen.

A kepeslapokhoz meg hozzatortoznak a kovetkezo informaciok: a Schlei tuloldalan irtam meg oket, gondoltam leulok valahova a parton, a fube, emg is tettem, ugye zene a fulembe. irok, irok, egyszercsak kopognak a hatamon. Azert egy picit megijedtem. Egy bacsika volt, es tenyleg nagyon kedves hangnemben megbeszeltuk, hogy a telken ucsorgok, es az a haz, amit en csonakhaznak veltem, az az o otthona. de ha nem kotom el a yachtjat, ami szerintem a masodik otthona, az is lehet, hogy elso, szoval ha nem kotom el a hajojat, akkor maradhatok. Ellene mondtam az ordognek, es biciklivel hagytam el a terepet. igy utolag ha belegondolok egy 20 meteres yachton csak elfer egy bicikli.

Es ma lattam az eddigi legnagyobb vitorlashajot. tokkal vonoval legalabb 60 meter hosszu, 2 arboc, meg egy orron, meg kotelek mindenhol, magasabb volt a vizrol, mint a hid kinyilva, setalo hajo volt, egy hetes turakra visznek embereket, csak nem kielbe, mint a masik kedvenc hajom, hanem ki az ostseere. 4500 euro, max 30 fo. ezen egy iskolas csoport volt feltehetoleg, vagy egy leszbikus hazaspar kb 25os ikrekkel.

irkaljatok ti is! mar mindent tudtok rolam, de en rolatok alig!

udv!

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni 2008.07.07. 23:24:56

nah írok és olvaosk vlégre. csak h tudd annak ellenmére h néha biztos azr sztem egész jó dolgod lehet. én mitn a hézi antipszihológus aszondoma fáradtság bezsél belőled, de sztem enj el játszani saoékkal pl catan telepeseit sztem álalti jó habré csak egyzser játszottam. egyébként dolgozunk ZZZsófival. mint ismersz a harmadik pasit gyűröm le a héten, már-már kezdem unni. ja nem krédeznéd meg anitáékat nem kell.e oda kiscica? végülis Szeptemberben amikor megy Zósfi kivihetné... és akkor is cuki lesz. na???
csak h csorgasd a nyálad volt jó volt habár pénzem aliig maradt mert khm vkik elitták(nemén:() manu chao uygan nem tudta felülmúlni a tavalyit de azrét így is "elfogadható volt". maradtam még egy napot máté apukája jvoltából offspringen. kemééény volt. nah de fel e fejjel nem búsulni jó doglod van kint ha nem is érzed de én kldöma pozitív energuiákat ls az nemlehet h nem érkezik meg. lehet h baj van aza erőkkel...
ui: hanga haja aszem megint vörös a törölközők piros színéből ítélve. kutyakaját hozhatsz mer megint nincs.vettem új cipőt. és egész picikét még hiányzol is senki enm zavar ki a szobádból

Panni 2008.07.07. 23:35:18

ja egy időben én se tudtam aludni ezért hary potter olbastam amui egyhe függőségbe ment át nászetm nem is yolan vészes 15x elolasni az összes részt, szal vegyél vmi jó kis könyvet és nem kattogsz, vagy olvass addig aíg elfárad a szemed, de próbálkozhatsza fél liet pálinkával vagy a z egy üveg sörrel is mert tapasztalataim szeritn egy az elálmosít. könyvolvasás meg azért jó emrt avlszeg nem rémálmaid kleszek habár ki tudja a végén húsevő növényekkel ébredsz.
és csak h jó kedved legyen egy jó szar vicc(szószerint):A bika áll a mezőn, egyszercsak megjelenik a kissé agresszív nyulacska és ráordít a bikára:
- Hé, te nagy otromba bika! Húzd arrébb a segged, mert kikészítelek!
A bika hang nélkül áll ott mozdulatlanul.
- Hé Te! Nem hallod? Állj el előlem, mert kettérúgom a segged!
A bika nagy nyugodtan hátat fordít a nyúlnak, bepucsít, és ráüríti a nyúlra a végbéltartalmát. A nyúl nagy nehezen kiássa magát, köp egy nagyot, és ráüvölt a bikára:
- Na mi van, beszartál?

munkanélküli · http://megyo-in-kappeln.blog.hu/2008/07/07/kedves_hiveim#comments 2008.07.08. 18:07:50

Ave, ave

Úgy tűnik, hogy amennyiben a magyar-osztrák határnál lerakna hazafele a Lufthansa, akkor ingyenesen, de minimum kedvezményesen utazhatnál a vasúton haza, mint közeli hozzátartozóm. Ugyanis bevállaltam a vasúttársaság által felkínált állást a mai nappal. Napi több kiló elemzés, középkék öltönyös tömegben elvegyülve az Andrássy úton. Csak abban az irodaházban többen dolgoznak, mint amennyi ember él Budajenőn. Családias:) Leendő főnököm szigorúan az orrára lecsúsztatott szemüvege felett néz fel, ez egy kicsit aggaszt, de egyébként kedves emberek benyomását próbálták kelteni körülöttem a többiek. Az idősödő titkárnő, csontig kiszedetett szemöldök helyett vastagon beinjektált festékkel is rácáfolt korábbi előítéleteimre. Kifejezetten normális, ha csak hallgatom, de nem nézem közben. A vizük jó, ebbe belekötni nem tudtam, és van még 22-ig lehetőségem totálisan megfutamodni a feladat, a helyszín és egyéb körülmények elöl.
Gyüjtögetem a mosogatnivalót neked mióta elmentél. Viszont cserébe heti két pihenőnapot felajánlok állandó internetes kapcsolat mellett. Na megyek, mert az inglishem percről percre kopik, annak ellenére, hogy Pepus kizárólag angolul hajlandó írni nekem.
Igyekeztem ugyan, de nem sikerült össsze-vissza cserélgetni a betüket, remélem így is tudod olvasni:)

Puszi innen a maradék független napjaim mellől.
Mama

munkanélküli · http://megyo-in-kappeln.blog.hu/2008/07/07/kedves_hiveim#comments 2008.07.08. 18:59:43

Ave folyt. köv.

Lemaradt a lényeg. Apu-anyu 4 órán keresztül ugrált a Panni által is emlegetett fesztiválon. A betelt memoriám miatt számomra megjegyezhetetlen nevű zenekar volt az első(nekem mindig a Patronások jutottak eszembe a nevük alapján.) Az énekes konkrétan egy maratoni távot futott le egy helyben a színpadon(magas térdemeléssel), fehér öltönyben, kalapban és edzőcipőben. Műfajilag meghatározhatatlanok, a latin zene keveredett a népiessel, rockkal és poppal, de nagyon szórakoztatóak voltak. A Quimby hozta a formáját, meg én is, mert kis híján kilöktem két lányt magam mellől kicsit feszült idegállapotban. Két másodpercenként az oldalamba könyököltek, amit egy húsz perc múlva már nagyon nehezen toleráltam, és próbáltam illusztrálni nekik, milyen kellemetlenül érint ez engem. Őket is. El is mentek rövid időn belül. A Manu Chaot csak félig engedtek meghallgatni a velünk együtt lévő kipurcant kiskorúak. Asszem hangmérgezést kaptunk. A 12 ember által felállított 8 fős sátorban húztuk meg magunkat Rákoson, végig fagyoskodva az éjszakát, viszont 65 fokosra befülledve reggelre. Én is arra a pánikra ébredtem, ahogyan sorban menekültek a hálótársaim a tűző napon átforrósodott sátorból. Aztán indulás a Balatonra. Másfél nap Ábrishegy nagyszüleiddel, közös főzöcske, hordó pucolás, két kiállítás megtekintése, némi dohogással megízesítve. Jó kontraszt volt a fesztivál dübörgése után.
Több mint 3 órás út hazafele, az is csak azért, mert a megvásárolt autópálya matrica kihasználtságát maximalizálni akartuk nem számolva azzal a törvényszerűséggel, hogy a nyári hétvégeken hazamenő autósforgalmat minimum órákra lebénítja egy teljes pályát blokkoló baleset. Most is ez történt. Jó hír, hogy nem mi voltunk sem a baleset okozói, sem a szenvedői.
Ómi hangja rendben van, részben kiheverte az őt ért inzultust, bár jövő héten kórházba vonul, valami becsipődött és begyulladt idegek miatt a gerince mellett.
Na mára tényleg ennyi.
Mama

Apa 2008.07.11. 12:55:19

Közben Mama az ex-munkanélküli izgul, aggódik, bizonytalan. 22-e közel van és MÁV nem tűnik inspirálónak számára. Nem győzködöm, nem tuszkolom.
Most elmegyek 2,5 napra Szolnokra. Mama talán evezni Csabáékkal? Panni Regnum táborba készül vasárnap. Hanga majd csak 1 hét múlva jön haza.
Kutya-macska létszám állandósulni látszik.
Csók
süti beállítások módosítása