HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

NANANANANA

2008.06.26. 21:56 megyo

Also. Megy a munka, hala istennek nincs sok vendeg. Van idom tanulni. Erdekes, vasarnap olyan forgalom volt, majd belegebedtem, (amikor a letargikus bejegyzesemet tettem kozze), most nagyon hasonlo az ido, bar hetkoznap van, de a fonokunk is csodalkozik, h alig van vendeg. Ez nekem most igy nagyon kenyelmes.

Mivel sok ujdonsag nem tortent velem, leirom, illetve folytatom a kornyezetem leirasat. Tehat a kavezo nem nagyobb 30 negyzetmeternel belul, beleertve a pultot meg a wcket. kint is hasonlo meretu helyre van osszezsufolva 9 asztal darabja 4 szekkel, 2 napernyo. Az utcan  van a kinnti resz. Ez az ugynevezett terasz teljesen elzar egy ettermet, a bejaratat es a kerthelyseget uyganugy, 100 meterrel arrebb van egy masik eiscafe, meg masik iranyba egy harmadik... es nincsen konkurenciaharc. Ez erdekes. Teljes egyetertesben mukodnek a kulonbozo vendeglatoegysegek, ovatosan odsfigyelve, h ne okozzanak egymasnak kart, es ne raboljanak el minden vendeget.

Nincsenek villanyvezetekek. Minden a foldben megy. Johogynem a foldrol vilagitjak meg az utcakat.

Apropo. Ejjeleli vilagossagrol csinaltam egy fotot. este 22:30 kroul keszult a kep. olyan vilagos van mint egy teli telutanon, vagy nyaron olyan 7-8 ora fele. A nap mar elmegy a hazak moge, de nem bukik meg le. Nagyon furcsa, nehez is elaludni. Ugyhogy gyorsabban fogynak a soreim mint kepzeltem:D

Najo, amit eddig irtam szar. nincs bene semmi uj, ujszeru, semmi spiritusz...

Ennek ket oka van. ad egy, faradt vagyok. ilyenkor mar mindig az leszek. A masik meg hogy nem olvasok vissza. nem akarok. Emiatt tortenhetnek meg ismetlesek.

Paolo. A gore. Estenkent berak zenet, tobbfelet, a kedvenceit, vagy amiket szeret es amugy popularisak, es kerdezget a szamrol, ismerem e, tudom e mi a cime, eloado. a 70%at hallottam mar, sot, ismerem, de annak is csak a felerol tudok egy ket adatot. Ma pl hires egyuttesek enekeseinek szoloszamivaltesztelt, felismerem e az enekest. na ez nem ment. Tudtam, h ismerem a hangot, de nem tudtam kie.

A masik meg hogy nem hagy minket buli nelkul. Ma este volt (de meselt mar hasonlot Jozsi is) h athozatott a szomszed etterembol (amely egyebkent az elzartsagatol fuggetlenul jol megy) 4 anizslikort. koccintottunk, megittuk, majd jo alkoholistakent kijelentettunk, hogy emgvolt a fogmosas:D mosok azert fogat, nyugi.

Saonak sok baratja/baratnoje van itt. Szoktak nalunk bulizgatni, nekunk Jozsival olyankor mar nincs sok eronk beszallni, o a bora, en a sorom erejeig ulunk egyutt, es hallgatjuk, ahogy nyelvukkel atlepik a hangsebesseget, es portugalul ertetlenkednek. Mi is, hogy mit keresunk mi itt. persze akkor mar magyarul.

A nemet jol megy. Egyik masik vendeg beszlgetesbe elegyedik velem, van amelyik 3 mondatom utan bolint egyet, leul, es ujsagot olvas, de tegnap reggel egy franciatanarral arrol beszelgettunk, hogy nyelvtanulas celjabol milyen konyveket erdemes olvasni, meg h miert tartjuk azokat jonak.

Ez is vicces. Mint nalunk, ugyanugy itt is letezik a munkanelkuliseg fogalma, 8,akarhany%. Nem keves a segely. van itt egy munkanelkulis szulos csalad, mindennap megisznak egy kavet, vagy esznek egy fagyit. Belefer. Akkor vannak azok a munkanelkulik, akiknek csak munkahelyuk van, munkajuk nincs. Mit is dolgozzon nemetorszagban egy hataror? orakat kavezgat nalunk. Van a nagybogyu csaj, nem tom a nevet, de amikor paolo irja, h LM (latte machiatto) odabiggyeszt egy B-t a ket csucskere egy egy pottyel. innen tudjuk, hogy keves hab, kozepesen meleg, 2-3 edesito cukormentes ize. Vagy van egy bartulajdonos is, mi csak gorbehatu munkanelkulinek hivjuk, nem tudom a nevet, neki is LM, de dupla adag kaveval. Akkor van egy urge, akinek joforman kavezoja van (ugyvezeteo igazgato, avgy valami ilyen maximum pozicio). allitolag meg akarja venni majd azt a kavezot. Ot se lattuk emg dolgozni. Szep is lenne. eddig meg csak  aszomszed viragos nenit es nehany kukast meg donerest (kebab) lattam itt dolgozni, a tobbit munkakorombol adodoan nem.

Tehat tisztara olyan mint a jobaratok 6 sztarja. En orulok nekik. ha nem is minden esetben ertem oket, feldob a jelenletuk.

A mai napom nagyon hosszu volt, pedig semmivel sem volt masabb mint tegnap. Talan annyi, h ezek a "Munkanelkuliek" nem voltak, csak kesodelutan, akkor sem mindegyik.

A bicoulesemet sikeresen megmagasitottam. szar ugy napi 4 vagy tobb kilometert tekerni, h 90 fokig sem tudod kinyujtani a labad. De mostmar nagyonjo. Lehetne magasabb is.

Most lottek egy golt, es nekem meg lejar a netem, szal bucsuzom.

Ti nem is tudjatok milyen az igazi tiramusu fagyi.

Habar elmeletileg a fonokasszony is olvassa a blogom (vagy legalabbis tudja, hol van a neten) elarulom a citrom nem izlik. Ezt nekik nem merem emgmondani, bar itt megtudhatjak, mert amikor megjottem, azzal kezdtem, h nekem egy cukraszdanal akkor derul ki h jo egy vagy sem, ha megkostoltam a citromot. Amugy szerintem remek kavezo.

Na de befejezem.

 

csokcsok!

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apa 2008.06.30. 09:29:06

Viva la Espana! Budajenőn az iskola udvarán felállított sátorban néztük nagy kivetítőn a döntőt. A székelyek mind a spanyoloknak drukkoltak, a svábok meg a németeknek. A vegyesházasságból születettek pedig igazodtak ahova tudtak. Ezen kívül még borünnep is volt, ahol egyetlen műsorszámot hallgattunk meg a Mamával - mégpedig NAGYI együttesét a magtárban. Zsófi erről lemaradt, mert ugyan együtt flexelnek és heggesztenek a Pannikával, mégsem ment át az információ. Aztán végigsétáltunk a pincesoron le, s fel. Majd Santana koncert a Dózsa György úton. Mire hazaértünk 15 kamasz vizipipázott a teraszon. A Domi gyerek megint lenyomott szkanderben én meg kishíján szájon vertem - elég mocskos szája van. Aludni alig maradt időm. Szóval itt is nagy a hajtás, csak más jellegű:)
Na, csók!
süti beállítások módosítása