HTML

megyo-in-kappeln

2008 nyarat Nemetorszagban, Kappelnben toltom. Ezt a blogot neked vezetem, mi tortenik velem, vagy ha az nem erdekel, mi van itt Kappelnben.

Friss topikok

  • Hanga: Szia Andriiis!!! Megjöttem németoból. Király volt, megcisnáltuk magunknak magyatok h élvezzük, a n... (2008.09.06. 15:50) A bejegyzes ma 4 es 5 ora kozott irodott
  • kereszt zsófi: Szia, Anris! Elég idegborzoló, amiket írtál az utóbbi napokban. Nem csodálom, ha kivagy... Ez a n... (2008.08.17. 15:34) cim nelkul
  • Hanga: Csőőőőőőőőőőőőő! Nem fogod tudni hazahozni a cuccaid... Ne csak magadnak vegyél annyit:D Képzeld, ... (2008.07.28. 21:36) kisgyerekek
  • papa: Halihó! Ma van a napja, hogy a család kiegészüljön Hangával. Már úton vannak hazafelé. Kíváncsi le... (2008.07.27. 14:40) Aki olvassa, annak irom...
  • Hanga: Na szal én csak annyit közölnék, h nem a fiatalabbak miatt mentünk el a voltról ha jól emlékszem..... (2008.07.18. 00:51) A bejegyzes irodott: 2008 Julius 11-ediken

Linkblog

Fotopotlas

2008.06.19. 22:20 megyo

A napom elso felet fenykepek keszitesevel toltottem. Ugye tegnap egy csomo olyan helyen voltam,  ami megert volna legalabb egy fotot, most keszult tobb is. Persze nem az osszeset toltom fel. Szepen ki-cd-zem.
Tehat voltam a hajomuzeumban, fotozgattam. Lattam kiskacsat! Tengeri-kacsa.
Utana eltekertem a malomhoz, lefotozni, csak kivulrol tudtam, az orrom elott zartak be. 2 ora ebedszunet. Unalmamban elindultam a kikoto fele. Eloszor a halaszhajokat, aztan a yachtokat orokitettem meg a jelennek:




































































Ez volt eddig fel ora, meg hatra volt masfel, nem volt mit tenni, tovabb mentem a parton. Es megtalatam a yacht-keszito uzemet! Pechemre ott is akkor kezdodott az ebedszunet, de az csak fel ora hosszu volt. Addog kesz, felujitott vitorlasokat es mini-motorcsonakokat bamultam, kicsit belejuk szerettem... 5 szemelyes vitorlas mar 8000 eurotol. a kedvencem 91000 euro... ugyanekkora, fa, full extra... Eggyel tobb arboca van.
Aztan a szakemberek befejeztek az ebedet, es az a gyanakvas es eluldozo hang (nem tul sikeresen) megprobalt atvaltani valami baratsagos-feleve, ahogy felmasztam mellejuk az allvanyra. Hat szep szakma.














10 honapig epul egy hajo, ennek a darabnak meg 3 hete volt hatra.










A felujjitottak:

Visszatekertem meg a malomba,fotozgatni belulrol, de rosszak voltak a fenyek, hagytam a csudaba. Meg amugyis, kivulrol szep az is.Amugy 30 meter magas (plusz a szelmalomresz) es 8 szintes, ebbol 4 van a latogatok szamara megnyitva, a tobbit a madar se jarja. Masodfunkciokent a kornyek touristikai kozpontja.
Visszatertem a kavezoba, ahol talalkoztam azzal a novel es pasival, akikkel tegnap a hajomuzeumban beszelgettem, mint kiderult torzsvendegek. Az az egyhetes ut 3000 euroert meg a vilag vagy europa, nem ertettem pontosan legnagyobb regattajara visz. Van egy kutyajuk, bolondul a vaniliafagyiert.
Ma sem jott meg a munkavallalasim, de ez kiderult, mert napom felet a kavezon kivul toltottem. ilyeneket dolgoztam: eleinte elzartam a nyitvamaradt csapokat, meg a kavescseszet a lefolyo kave ala tettem, az se ment nekik... nap vegere meg mar szekeket pakoltam, ernyoket hatravittem es felsoportem. Tudjatok mennyire vartam mar valami ilyesmi munkara?
Nemreg ertem haza, Anita felajanlotta, hogy netezzek nala, de mar mindenki alszik, ugyhogy lelepek.
Izgalmas napom volt, nem voltam meg hajogyarban. Oda meg hadd kanyarodjak vissza, vegul rendkivul rendesse valtak az emberek, magyaraztak, mi hogy keszul. szakszavakban nem vagyok otthon, ezert neha angolra valtottam, onnan nemetre. Szerintem egyikuket ezzel osszezavartam, vegen mar o is ezt csinalta:D Felhotlen beszelgetesunket egy kerdesuk zavarta meg: kinek is fotozok en? Kerdeztem: ezzel a xar Praktikaval? (nem az, csak nem egy sajtofotoapparat) ezzel megnyugtattam oket.
Tegnap bebicsoszkodes elott Anita kitett egy soroskolat meg egy sorosvernarancsot. Nem veletlen az osszetett szavak sorrendje. Kepzelj el egy uveg (3,33dl) kolat, mai kicsit elalmosit. Vernarancs u.e. A kolas bejott. A vernarancsos lehetett volna rostos:P
Telleg joejt. es irjatok. ide. reagalok is majd neha.

Tschuss!

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apa 2008.06.20. 18:03:48

És a híd????
Nos azt hiszem át kell szerkesztened a képeket úgy, hogy elférjenek az írott mező szélességében, talán 100-150 pixel szélességig.
Tök jó a blog!!!
Itthon kitört a nyár. 31 fok árnyékban. 28 fok a kocsiban klímával. Csajok strandon, nálunk vendégek, holnap esküvőre megyünk.
Azért minden német hülyeséget ne igyál meg! Tudod - a guminő:) Csók

Hanga 2008.06.21. 19:29:34

Hello! Tök jó neked ott kint!:D Zsófi azóta volt itt nálunk, és nem a te ágyadban aludt...:D
Sztem tök jók a képek, szard le a fényeket:D amatőrként tök zsír. Na keress sok pénzt, és sok ajándékkal térj vissza:P Különben haza se gyere:D:D

Hanga 2008.06.21. 19:34:26

Na jó, hazajöhetsz anélkül is, Zsófi kedvéért..:D:)

megyo 2008.06.21. 22:53:44

Hanga, rendben van, ha Zsofi nem az en agyamban alszik, de ha nem is nalunk, figyelj oda, kieben!
es legyszi keressel a szobamban tablokepet, ha csak egyet talalsz masotasd le legyszi egy fenykepesznel, es add oda zsofinak, o majd odadja a bioszkonyvekekl egyutt egy 3. szemelynek.
A kepek meg gyartodnak, szerkesztodnek 8fejben, persze), turelem! lehet csinalok majd egy videot, felteszem a youtubra, es belinkelem ide! Itt is neha megcsuszik a higyanyszala, de ritkan izzadok meg csak a homerseklet miatt.
kienk is lesz most eskuvoje;
na csok!
itt a gombok mashol vanna, k, ezert van neha : kerdojel hejett.
süti beállítások módosítása